Құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған тапсырмаларды биология сабақтарында қолдану тиімділігі
DOI:
https://doi.org/10.31489/2016bmg3/29-33Keywords:
құзыреттілік, өзін-өзі бағалау, модельді жауап, аналитикалық шкала, бағалау парағы, өз бетімен ізденуі, зерттеушілік қабілеттілік, таным əрекеті, талдау, мəтінді құрауAbstract
Мақалада білім нəтижесі ретінде қалыптасқан құзыреттілік білім алу кезінде анықталатындығы
көрсетілген. Құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған тапсырмаларды құрастырудың басты мақсаты— оқушыларға тек қана білім беріп қана қоймай, сол алған білімдерін өмірде қолдана алатын жас ұрпақ тəрбиелеу, ол үшін оқушының теориялық тұрғыдан алған білімдерін өмірмен байланыстыратын тапсырмалар реттілігін орындауына жағдай жасау қажет. Нəтижесінде оқушының сабақта өзіндік мəліметтерді жинақтап, белгілі бір уақытта білімдерін одан əрі дамытуға əрекет
жасауы, тек білу, түсіну ғана емес, сондай-ақ талдау, синтез, бағалау əрекеттерін жан-жақты қолдану арқылы көрініс табады.